jaa.. Hej igen!

Träningslägret
Jag kom hem från träningslägret idag, jag har blivit mer förkyld och på köpet så fick jag också muskelvärk eller något liknande i nacken.. så jag rör mig lite som en robot just nu..
Igår när vi kom till lägret skulle vi springa på ett spår i skogen, först så sprang vi fel så vi fick springa tillbaka.. vi hittade spåret men sen i slutet av det så var det inget spår...det var fan ett träsk nästan.. Och såklart så ska jag faila totalt.. Jag hoppar till en grästuss med ett litet träd på, tar tag i trädet för att hålla balansen, det jäkla trädet knäcks och jag ramlar ner mitt i leran och vattnet..sicka skills asså..
Claraaa <3
När jag kom hem så ringde jag Clara, och bestämde att att jag skulle cykla till henne. Påvägen dit hade jag SÅ JÄVLA MYCKET MOTVIND så jag rörde mig knappt framåt... jobbigt läge..
När jag väl var framme pratade vi och lyssnade på musik och sånt innan vi sedan bestämde oss för att cykla till Tjolöholm för att köpa glass. Hahahaha, oj vad vi flabba.. Det gick sådär för oss, 2 mongon på 1 cykel som Clara sa ;)
Jao, det var det! Vi hörs/ Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0