JAAA!

Haha, jag och Mollie sitter här lite utanför när alla andra i klassen håller på att bygga Romarriket i MineCraft. Jag och Mollie är så tråkiga så vi ville inte jobba med det :))
Så då tänkte vi först att vi skulle behöva bygga allt i papper...men så ska våran lärare kolla efter lera som vi kan arbeta med ist! :DDD
Så sjukt mycket bättre!
Efter skolan idag ska kanske jag, Kajsa, Amanda och Clara ska till Tjolöholm, ska bli fett skoj om det blir av! :)
Jag ska kaaanske bada om det inte är svinkallt, är ju förkyld så vill inte att det ska värre..så vi får se om jag badar eller inte.
Här har ni lite snygga stilar och sådant från weheratit.
Hare gott igelkott!
Där fick jag till den!.../ Fanny :)

Kommentarer
Postat av: Gctsisters

Grym blogg tjejer! kolla in våran också! ;) <3

2012-05-22 @ 09:38:02
URL: http://gctsisters.blogg.se/
Postat av: fannieomollies

Tack! Eran blogg är grym den med <3

2012-05-22 @ 20:21:39
Postat av: Någon " JJ "

Grym blogg tjejer ;)

2012-05-31 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0