klämdag?

stör mig på namnet men älskar vad det innebär.... hehe <3 sitter hemma och mår piiiss! igår fick jag ett ryck på gamla kläder jag inte va nöjd me så klippte o sydde om lite ;D här får ni se, kommentera gjärna vad ni tycker!

FÖRE:
Efter
klippte den kortare och inget mer, tyget som blev över blev en typ liiiten scarf <3
Före:
Efter:
klippte bort ärmarna och sydde hålen som blev ;)
Före:
Efter:
klippte av typ halva tröjan;) klippte även uppe vid tröjans hals;)
jag har inte bloggat på ett tag och de e såhär, jag kommer inte att blogga varjedag. Jag har rätt mycket annat att göra men jag bloggar så ofta jag kan ;) så ni vet det ;)
ha de grymt och snälla, kommentera va ni tyckte om vad jag gjorde mot mina stackars små kläder;)<3
Kram Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0