love <3

Tjena!
Ligger här i min säng och lyssnar på en massa sorgliga balader och sådana grejer, vet inte varför.. blev liksom bara sugen på det, låter sjukt men aa..
Igår- Liseberg
Behöver jag ens skriva att vi hade skitskoj den här gången också? Det hade vi iaf, och det var SKIT fint väder och det var SKIT lite folk där, looooove! 0-5 minuters kö, ett ord: perfect! (yyy)
Vi gick Gasten, och jag var den ända som skrek hela tiden typ, änna lite pinsamt.. Jag är så sjukt lättskrämd va..
Och så var jag ju där med dom goaste, Kajsa, Ollie och Wille, vilket gjorde allt så mycket roligare! Älskar er och det måste göras om <3
Idag- SIF-dag
Det var la kul, mycket roligare än vanliga lektioner iaf. För er som inte vet vad SIF-dagen är för något, så kan jag berätta att det är som en friluftsdag typ, alla elever går runt till olika idrottsstationer som några av eleverna har fixat typ.
Jag doppade mig i lygnen idag också.. Det är typ världens kallaste sjö.. Fast egentligen var det Kajsa som drog ner mig och sen drog jag ner henne, haha! Det var sjuktkallt iaf, och jag gick runt och frös sen nästan hela dagen. Så var ju också några av killarna i klassen tvungna att skvätta ner mig med deras vattenflaskor hela tiden när jag började bli torr..
Så nu ligger jag här och hostar och nyser... förkyldningen blir inte bättre direkt.
Ha det bra! / Kram Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0