My birthday!

Yay! Idag fyllde jag år, och jag har haft en as grym dag och fått massa med presenter! De här fick jag av mina föräldrar och bästavännen, av släkten fick jag bara pengar :)
sketsnygga jeans shorts
Bikiniii (Y)
Tröja från Gina Tricot
Ansiktsbehandling och GULDPASS! (YYY)
Hårspray, 500 spänn och en neongul bh
En sjukt fin blus
En skinnväska vi köpte i Gran Canaria
Och världens snyggaste skor från Bästaaa Claraaa! (L)
Dom är militärgröna, fast inte riktigt så gråa, mer gröna än vad dom är på bilden. Det blev lite fel med ljuset nämligen..
Okej, det var de! Nu till dom 3 personerna idag:
Vilma Olausson
En sjukt söt tjej, verkar asgo och jätteschysst, men känner inte jättebra tyvärr ;/
Söt äru iaf :)
Sara Eriksson

Du är också sjukt söt, och verkar asgooo och verkligen jätteschysst!
Känner inte heller så jättebra, men söt är du som sagt :)
Ebba Green

En fin tjej, schysst och go :)
Känner inte superbra men aa..:)
Japp, nu drar jag mig mot sängen tror jag, hare gött! / Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0