Regn, regn, regn...(:

Ligger här och myser med musik och maaaassa mjuka kuddar! hahaha.. dock skulle det vara ännu mysigare med någon annan.
Idag har det väl typ regnat hela dagen? Fast jag gillar regn, ibland.. Idag gillade jag det, var ute och snurrade och dansade runt lite idag, såg väl lite konstigt ut antar jag, men jaja! Jag tyckte det var skoj iaf :)
Imorgon kommer jag inte kunna skriva något, jag ska vara borta hela dagen. Först skolan, och seeeeen... LISEBERG! :D Mitt lilla favoritställe, eller aa.. lilla och lilla.. <33
Jag ska iaf dit med mina goa vänner Oliver, Kajsa, Wille, Clara och Linus <3
Kommer bli sjuktskoj! Hoppas bara att det inte regnar lika mycket som idag, för det är la inte skitkul och gå runt där helt svinblöta hela dagen ..
Längtar jättejätte mycket verkligen iaf!
Nu kommer jag inte på något mer jag vill skriva så ha det bra! :)
Kram Fanni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0