shooo breeh;)

har städat mitt rum o nyss kommit in från solen... :) har typ brännt mig så får va lite försiktig me solen nu;( imorrn taggar vi sif dag:D gött, sk stå på en station, hehe..... för dom som inte vet vad sif dagen innebär är det våran skolas dag när vi har en massa olika typ lekar, tävlingar, asså allmänt en sport dag;) sif står föt skol idrotts föreningen tror jag ;) hehe... här kommer några goa bilder från igår när jag o min syrra var ute och hade först vatten krig o sen jah, typ en blomma som sprutar vatten typ;)
min goa solbränna... ingen bra bild men kan säga att det gjorde ont... ;)
brygga uner vattnet ;) <3 heh...
snart taggar vi sista träningen innan tävlingen :D fristååående ;) för dom som inte vet vad de e säger jag att de e en dans som alla gymnaster gör likadant (i ens grupp då) typ;)
aja ha de bra! kommer kanske höra av mig på söndag kväll om hur tävlingen gick men lovar inget!
//Mollie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0