soorryy..

Glömde att ta dom 3 personerna igår.. Så här kommer dom + dom 3 idag :)
Wille Browaldh

En schysst kille som går i min klass, go också :)
Jag brukar kalla honom för lille Wille eller Wille lille ;)
Robin Elofsson

Fett söt kille, go och ser jättebra ut :)
Schysst också <3
Claraaa Carlssooon <3

Antagligen gillar du inte denna bilden som jag gjort om så mycket, för jag vet ju att du inte gillar brun, men det skiter jag i för jag gillar det ;)
Min absolut bästvän som jag älskar mest.
Du är den snällaste, finaste och verkligen goaste någonsin.
bilden säger allt , jag älskar dig. <3
Felicia Dyberg
En tjej som jag precis börjat lära känna, men du är jättefin, väldigt schysst och rolig. :)
Elin Ternstig

En skitfin tjej som är jätteschysst och goo :))
William Petersfeldt
En schysst och go kille som är bra på skidor och snowboard ;)
Jaa, nu ska lilla jag nog sova lite tror jag, så godnatt och hare gött! :)
Kram Fannyy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0