super trött.. (:

Liseeeberg! <3
Igår var jag ju på Liseberg med mina goa vänner, Oliver, Kajsa, Wille, Clara och Linus. Fast de visste ni nog redan, men iaf så hade vi sjuuukt skoj, och det var typ inga alls där, 0 eller 5 minuters kö oftast! (Y) :)
Vi fick med alla på Gasten, vilket jag tyckte var grymt gjort! ;) Dock så blev det jag som fick gå sist... haha, skrek som en idiot.. haha! Det var så sjukt läskigt att inte veta när dom kom bakom en och skrämde en, alla andra hade ju en person bakom sig i ledet , och jag hade ingen utom dom som skrämde mig nästan hela tiden..
Så en slutsats, om du vill bli riktigt rädd, gå längst bak :)
Den saken vi åkte mest var nog faktiskt Kållerado tror jag, som vanligt blev jag knappt blöt.. Dom flesta vill inte ha vattnet på sig, men det vill jag..:))
Och som det sista, så vill jag dit igen, måste serriöst göras om med er, bästa! <333
Träningsläger...
Jaa.. sen ska jag på ett träningsläger från idag till imorgon.. Jag är fortfarande förkyld och halsen är väl inte helt perfekt efter allt jag skrek igår heller.. Så kommer nog inte träna så hårt direkt..
Och så kommer jag inte kunna få min tjocktröja från Konfan förren på nästa söndag... eftersom jag inte kan komma dit imorgon..:((
Aja, vi får se hur det går, haaa de gött! / Fanny <3
Bjuder!
Hahahaha, min humor det... och nästa också, så jäkla goa!
HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0