svar på kommentar

Vrf gör du så sällan inlägg clara ? :(<3

2012-05-02 @ 21:02:19
Okej såhär är det, jag tycker själv att jag inte har så jätte mycket tid över till bloggen men vill ändå blogga ibland. Jag proiriterar saker före bloggen som jag måste göra,
Jag gör rätt så mycket hela tiden och så.
Så de betyder att jag bloggar när jag orkar, har tid och har lust.
Låter kanske jätte konstigt men jag vet inte direkt hur jag ska förklara...
Just nu sitter jag och myser framför brasan och ska försöka plugga lite också..
Träningen idag funkade inte alls, hade jätteont i magen, efter uppvärmningen så kände jag att jag mådde illa.. så körde en övningen sen kunde jag inte mer, skit tråkigt men så är de ibland.
Kram Clara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0