taggad till 1000 !

Vet inte varför, men jag har typ aldrig längtat såhär mycket till att dra till Liseberg som jag gör nu. Längtar galet mycket tills imorgon, orkar knappt ens vänta :((( Tyvärr ska det ju regna enligt alla väderprognoser, men vi får hoppas på ett mirakel! Sen är det också Skate på Liseberg nu, så ska bli kul att se hur det ser ut där :D
Innan vi drar dit imorgon så måste vi ju dock vara i skolan och jobba, jobba, jobba...jaja, jag får sitta och tänka på Liseberg så kanske skoltiden går snabbare, vem vet ;)
Jag går runt i mina skolavslutningsskor hela tiden, älskar dom mest! (Y) Min nya pojkvän som jag sa till mamma..:)) Älskar mitt nya halsband också, skeetsnyggt! :D Bra köp jag gjorde igår känner jag, eller aa..mamma betalade och jag valde. Så vi gjorde bra köp tillsammans kan vi säga :)
Nu ska jag fixa lite käk, vi hörs! Kram Fanny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0