tillbaka !

Hej igen!
Jag har inte bloggat på några dagar nu, och det är helt enkelt för att jag inte haft lust eller tid.
Men nu har jag lite att skriva om iaf, 1. Jag har lärt mig en ny sak! 2. Jag ska till Liseberg igen :)
1. Saken som jag lärt mig är att jag står upp, böjer mig bakåt och ställer mig i brygga, sedan går jag upp och ställer mig nomalt igen :))) Fast än så länge måste jag hålla i en vägg eller något liknade för att komma upp och ibland ner ;) Håller på och försöker lägga ut en video när jag gör det, men vi får se när jag är såppas smart så jag klarar det..
2. Liseeeeebeeeerg! Igen! :D Jag drar dit på fredag med nästan samma personer som förra gången, Ollie, Kajsa, Willee, Clara och Johni, Älskar er mest! <3
Vi kommer åka dit direkt när det öppnar, alltså kl. 11..;)) Hoppas att det inte regnar denna gången heller, och vill att Flume ride eller hur det nu stavas, ska vara öppen den här gången :)) Annars får vi la åka Kållerado om och om igen som förra gången, fast det kommer vi nog göra ändå ;) Och så Gasten då också, om vi går den kan jag fan nästan tänka mig att gå sist igen. Så jävla läskigt men det är ju liksom det som är meningen? ;)

HAHAHA, såhär är väl min mina ögon i Gasten tror jag ;)))

Iaf, det ska bli awsomeee, precis som förra gången då alltså! :D
Hareee gött vetja! / Fanny (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0