tjoo bree!

Sitter på so o kollar på bilder på romarriket -.-' jag o Fanny ville inte spela mine craft... hehe, jag skulle knappast palla göra de, e inte så mycket för spel på datan;) aja igår va de ju gött väder! herre gud, räknade ut att jag satt typ över 2 timmar i solen igår! wieee;) haha skit skönt o nu börjar brännan komma oxåå:D har precis fått reda på att vi kanske ska få göra en model av romarriket i lera;D yayyy, först tänkte vi bah, ehhh hur ska vi göra en model av staden i papper?=) hahah så vi blev as glada när vi fick veta att vi antagligen får jobba me lera ist!  Igår blev de träning o det gick helt okej! taggar usm i helgen:D åker tåget på fredag o kommer hem på söndag ;) ska bli sjuuukt kul, o eurovision song contest (stavning....) e ju då oxå så de blir nog att mysa med laget frammför de då! aja ha de gött så ser jag när jag bloggar igen;) kan bli idag, kan bli imorgon kan...... hahah här kommer lite bilder<3
min underbara grupp<3 love u!
ha de gött!<3
/Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0