USM :D

hej alla!Det
har gått helt okej, vi kom på 20:de plats av 27 lag, så helt okej ;) det fanns ingen luft i hallen så va nära att svimma två gånger... jag körde alla varven och trillade bara på ett, så visst ett fall från mig men de e ju helt okej, jag e ju inte proffs på gymnastik precis <3 e skiiit trött, har typ inte sovit nåt under helgen -.- <3 men nu ska jag ta pause från träningarna förutom torsdagarna, tills handleden e okej. aja blir kanske mer bloggande nu, men de e bara ett kanske ;) haha men tävlingen gick hursom helt bra och jag har haft en grym helg me de finast tjejerna, vi har haft sjukt kul o mycket skratt! kärlek till er!<3
ha de gött nu :)
Mollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0